Gallary

Monday, June 30, 2008

ယံုပါတယ္ခင္ဗ်

တေန႔ က်ေနာ့္အသိ တစ္ေယာက္ ေရယံုေပါက္လို႔ မန္းတတ္တဲ့ အဘိုးႀကီးတစ္ေယာက္ဆီသြားအျပ က်ေနာ္လည္း လိုက္သြားလိုက္တယ္ .....။ ဟိုေရာက္ေတာ့ မန္းေပးမယ့္အဘိုးၾကီးနဲ႔ေတြ႔ ပါေရာ သူနဲ႔ အတူ သူ႔မိန္းမလို႔ ထင္ရတဲ့ အဘြားႀကီးတစ္ေယာက္လည္း ရွိပါတယ္....။ က်ေနာ္တို႔ကလည္း ေရယံုေပါက္လို႔ လာျပတဲ့ အေၾကာင္းေျပာလုိက္ တယ္။ အဖြားက က်ေနာ္တို႔ကို ေနရာထုိင္ခင္းခ် ေပးၿပီးေတာ ့ ....“ ဟုတ္တယ္လူေလးတို႔ ေရ ရာသီဥတုကေဖာက္ ျပန္ေတာ့ ကေလးေရာ လူႀကီးေရာ ေရယံုေတြ ေပါက္က် တယ္ ” လို႔ေျပာပါတယ္ ။ အဲအဲ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက မန္းတဲ့ အေၾကာင္းကို ေပါ့ .. ပထမ ေရယံုေပါက္ေနတဲ့ က်ေနာ့္အသိကို အ ကၤ် ီ ကိုခၽြတ္ခိုင္းၿပီး သူမန္းထားတဲ့ ေရခြက္ကိုင္လို႔ ေမးပါတယ္ ...
အဖိုး .... “ ဒါေရဟုတ္တယ္ဆိုတာ ယံုလား ”
က်ေနာ့္အသိ ... “ ယံုပါတယ္ခင္ဗ် ”
အဖိုး .... “ ဒါေရဟုတ္တယ္ဆိုတာ ယံုလား ”
က်ေနာ့္အသိ ... “ ယံုပါတယ္ခင္ဗ် ”
အဖိုး .... “ ဒါေရဟုတ္တယ္ဆိုတာ ယံုလား ”
က်ေနာ့္အသိ ... “ ယံုပါတယ္ခင္ဗ် ” သံုးႀကိမ္ သံုးခါ အတိုင္အေဖာက္ညီ ညီ ျပန္ေျဖရပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ ေရယံုေပါက္ေနတဲ့ေဘးပတ္ပတ္လည္ကို ေရမန္းနဲ႔ လုိက္ပက္ ပါတယ္ ...။
က်ေနာ္တို႔လည္း အျပန္လမ္းမွာ ယံုပါတယ္ခင္ဗ် ေအာ္လုိ႔
ဘ၀မွာ ဟုတ္သည္ျဖစ္ေစမဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ ယံုလုိက္ရ တာေတြလည္း မနည္းပါလားလို႔ ေတြးရင္း .....။

1 comment:

U NU OF BURMA said...

ယံုပါတယ္ခင္ဗ်လို ့ေအာ္ ျပန္လာပီး ေနာက္ပိုင္းဘာျဖစ္သြားလဲဗ်။
.....
အဲဒီလိုကုထံုးအတိုင္းက်ေနာ္လဲႀကံဳဖူးတယ္။
က်ေနာ္ေတြ ့တဲ့ဆရာကေတာ့ ေဆြနီးမ်ိဳးစပ္ထဲကမို ့ ကုထံုးရဲ ့(လ်ိဳ ့၀ွက္ခ်က္)“ျပဳခ်က္” ကိုေျပာျပဖူးတယ္။
အဲဒီနည္းကဓါတ္ရိုက္ဓါတ္ဆင္နည္းနဲ ့ ေရယုံ(န္)ျခင္းလဲလိုက္တာ တဲ့။
ခါျခင္အံုႀကီးေျပာင္းသြားေအာင္ ေအာက္ကေနေျပာင္းပင္စိုက္တာမ်ိဳးတဲ့။
ေလာကမွာက်ေနာ္တို ့မသိတဲ့အရာေတြအမ်ားႀကီးမို ့
က်ေနာ္ကေတာ့ဒါလဲတခုျဖစ္မွာေပါ့လို ့မွတ္ခဲ့ပါတယ္။

p:)လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္၄၀နီးပါးကႀကံဳဖူးျခင္းျဖစ္။
ျမန္မာဗိေႏၵာဆရာႀကီး ဆရာပ်ိဳခင္ထံမွ မွတ္သားမိျခင္း။